Wij hebben de antwoorden op de meest voorkomende vragen over verzenden en retourneren hieronder beantwoord. Staat je vraag er niet bij, neem dan contact op via de klantenservice.
Hoe lang is de levertijd?
Afhankelijk van de gekozen betaalmethode worden de bestelde producten doorgaans binnen 2-5 werkdagen bij je thuis bezorgd. Leveringen naar het buitenland kunnen afhankelijk van het land iets langer duren.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor verzenden binnen Nederland zijn € 9,60. Als je bestelling boven de 100 euro is, zijn de verzendkosten gratis!
De verzendkosten voor verzenden naar België en Duitsland zijn € 15.
Kan ik een bestelling wijzigen / annuleren?
Helaas kunnen wij geen wijzigingen aanbrengen in bestellingen nadat deze geplaatst zijn. Het is daarom verstandig uw order goed te controleren. Indien u na het afronden van de bestelling deze toch wilt annuleren, kunt u contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website.
Indien de bestelling nog niet verzonden i,s kunnen wij de bestelling voor je annuleren en het bedrag kosteloos terugstorten indien met iDeal betaald is. Indien u via Paypal betaald heeft zullen wij een klein bedrag inhouden dat afhangt van de hoogte van het bedrag van uw bestelling.
Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen?
Je krijgt de orderbevestiging altijd direct via email nadat je bestelling ontvangen is. Indien je geen bevestigingsemail ontvangt kan dat het zijn dat het spamfilter van je mailbox de email heeft onderschept. Controleer daarom uw spamfilter om te zien of de email daar terecht gekomen is. Controleer ook of je het correcte emailadres hebt opgegeven. Dit kunt u controleren door in te loggen via 'mijn account', onderaan onze website.
Waar blijft mijn bestelling?
Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, ontvang je een zogeheten track & trace code.
Via deze link kun je de status van je zending volgen. Heb je je bestelling 5 werkdagen na verzending nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we kunnen kijken waar het mis gaat!
Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Wij doen niet moeilijk over ruilen of retourneren. Bij ons heb je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat de bestelling geplaatst is.
Voldoet een product niet aan je verwachtingen en wil je het ruilen of terugsturen, log dan in op onze website via 'mijn account' met uw emailadres en wachtwoord. Vervolgens selecteer je 'mijn bestellingen' en kiest daar de betreffende order door op 'bekijken' te klikken. U ziet nu uw bestelde producten, staan. Onderaan deze pagina vindt je de knop Ártikelen retourneren'. Geef aan welke producten u wilt retourneren en of je het product wilt ruilen of dat je je geld terug wilt. Indien je kiest voor het terug ontvangen van het bedrag vul dan je rekeningnummer en banknaam in, anders weten wij niet waar het geld naartoe moet.
Wanneer je iets retour zendt, kun je het beste dezelfde verpakking gebruiken waarin je de artikelen ontving. Vervolgens stuur je het pakket naar ons toe. Ons retouradres staat onderaan de website vermeld.
Ruilen of retourneren is gratis, de verzendkosten zijn echter wel voor eigen rekening. Zolang de producten nog niet in ons bezit zijn draag jij de verantwoordelijkheid dat de retourzending in goede staat bij ons aankomt.
Sturen jullie ook naar andere landen dan Nederland?
Ondanks dat ons op dit moment op Nederland richten, kunnen wij je zending wereldwijd versturen. Indien je een zending naar een specifiek land wilt versturen, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen informeren over de kosten van verzending naar de gewenste bestemming. Je krijgt snel antwoord van ons.
Wanneer worden mijn retouren terugbetaald?
Wanneer wij de geretourneerde goederen hebben ontvangen en akkoord bevonden, wordt het bedrag binnen 8 dagen op je rekening terug gestort.