Verzenden & retourneren

Wij hebben de antwoorden op de meest voorkomende vragen over verzenden en retourneren hieronder beantwoord. Staat je vraag er niet bij, neem dan contact op via de klantenservice.

 

Wat is de levertijd?

Afhankelijk van de gekozen betaalmethode worden de bestelde producten doorgaans binnen 2-5 werkdagen bij je thuis bezorgd. Leveringen naar het buitenland kunnen, afhankelijk van het land, iets langer duren.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland
Bestellingen boven €100 worden gratis verzonden; de verzendkosten voor bestellingen onder €100 zijn €9,60.
België en Duitsland
De verzendkosten voor België en Duitsland zijn €15. 
 

Kan ik een bestelling wijzigen / annuleren?

Helaas kunnen wij je bestelling niet wijzigen nadat deze geplaatst is; controleer je bestelling daarom goed.
Indien je de bestelling wil annuleren, neem dan contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected].

Ons ruil- en retourbeleid

Let op: dit geldt alleen voor artikelen die niet op maat gemaakt / made to order zijn!
Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf de levering van je bestelling.
Voldoet een product niet aan je verwachtingen en wil je het ruilen of terugsturen, log dan in op onze website via 'Mijn account' met je e-mailadres en wachtwoord.
Vervolgens selecteer je 'Mijn bestellingen' en kiest daar de betreffende bestelling. Onderaan de pagina vind je de knop 'Artikelen retourneren'. Geef aan welke producten je wil retourneren.
Wanneer je iets retourneert, kun je het beste de originele verpakking gebruiken. Het retouradres staat onderaan de website vermeld.
De verzendkosten voor retour zijn voor eigen rekening, zorg ook voor een verzendbewijs.

***Op maat gemaakte (made to order) sieraden

Voor jou op maat gemaakte sieraden worden met zorg en vakmanschap speciaal voor jou vervaardigd. Omdat deze items volledig aan jouw persoonlijke wensen voldoen, accepteren we helaas geen retouren of ruilingen.
Uiteraard streven we ernaar dat je volledig tevreden bent met je unieke stuk; neem daarom gerust contact met ons op als je vragen of zorgen hebt.

Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen

Je krijgt de orderbevestiging altijd via e-mail, direct nadat je bestelling geplaatst is.
Heb je geen bevestigingse-mail hebt ontvangen, controleer dan eerst je ongewenste e-mail, om te zien of deze daar terecht gekomen is. Mocht je de bevestiging nog niet hebben ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected].

Waar blijft mijn bestelling?

Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, ontvang je een track & trace code.
Via deze link kun je de status van je zending volgen. Heb je je bestelling na 5 werkdagen na verzending nog niet ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected].

Verzenden jullie ook naar het buitenland? 

Ondanks dat ons op dit moment op Nederland richten, kunnen wij je bestelling wereldwijd versturen. Indien je een zending naar een specifiek land wilt versturen, stuur een e-mail naar [email protected], zodat we je kunnen informeren over de verzendkosten.

Wanneer worden mijn retouren terugbetaald? 

Nadat wij je retour(en) hebben ontvangen en goedgekeurd hebben, wordt het bedrag binnen 8 dagen op je rekening terug gestort.